2013年9月20日 星期五

2013.9.19 中秋早上 ... 你已被偷拍了!!


- - 單按相片可開啟用原大的圖 - -


說實話 ,呢張貓貓眼碌碌的相片其實我係盲拍的!

大型電箱櫃的背後,時不時都有愛貓人仕放了些貓糧和水,飼養流浪的街貓,我每次行經都有意無意地看看有無貓貓在裡面。

今早,我同樣的走過,眼尾就看到它在食貓糧 (呢隻貓貓我同佢都影o左好多相的),我即時靠近電箱來先隱藏自己,慢慢放低 dc 到水平位並小心按掣拍攝。
就在我按掣的同時我伸頭想看看之際,我和貓貓就出現了此互望而又目瞪口呆的情境 ... 哈哈。

傻貓,今次我仲唔比我偷拍倒了你 !







幾天前拍攝的,它兩在曬太陽 ...



沒有留言:

張貼留言