2017年12月26日 星期二

2017.12.16 騎車去田夫仔野營

騎車田夫仔野營

花花 + Peter ... 2 人團 1315 由家出發,車重安全慢騎,到洪水橋買鹹旦同粉絲。
今次騎 db 去野營, 途經屯門小學。

 [屯門小學] 


早上買咗: 肉排 $40,節瓜 $5,生菜 $2.5,雜菇 $18+3 個日清公仔麵做晚餐。鹹旦同粉絲 $6. 1430 到達大棠山會合花花,騎上大棠,經楓樹林到大草地。

 [到達大草地] 

1530 由大草地繼續上田夫仔營地,1615 到達。 [Image 196.jpeg] 到達時營地內已有 2 個營,但都外出,無任何人在營地內。 
試用新買的 Naturehike 云尚 solo 營,睇吓好唔好先 ... ☺ 
[田夫仔營地] 

橙色內營,半蚊帳式。
 [雲上 1 人]

 淺橙色外悵
[我與它] 


剛好可以在營內坐直,晚上大風會感到有風吹進營內。現今的營用料,價格同設計真係同多年前的不同。

 1745 開火煮湯,先發現忘記了帶風擋,肉排湯料好正,好快就有得食了。
新丁烷气用咗 3/4 左右。 
2 個人一晚用咗 1.5 包水,一個水袋給了花花。 
2000 去田夫仔 3 號路口上網。 
2100 睡覺。NH羽絨睡袋,羽絨背心,North Face 羽絨褸+夏季薄睡袋,剛好夠暖。 
晚上用雨傘袋免出營去廁所。 
細的 500w LED 燈只可用個多小時,又話可用 4 小時。 
小椅子有得座。個 ibera 榮財后包拉鏈爛掉了。 

* * * * 

20171217 0630 起身,煲水沖 coffee, 吃茶餅,執營,0745 離營,0830 到大棠 bbq 場會合堅爺爺煮早餐。

 [早餐] 

堅爺爺在紅水橋買魚腩 $60 +魚滑 $20. 1100 離開,1210到家了,兩天騎車 42km。

[展兄,我,根哥,堅爺爺,電朱] 

收到 2 個電朱由日本帶返來的風琴水袋。 


謝謝





沒有留言:

張貼留言